söndag 10 maj 2009

Första inlägget




Jag och min sambo har valt att börja blogga om sex.
Det var först hans idé och jag var inte speciellt övertygad tills vi tillsammans gick in på andras bloggar om sex.....Jag insåg hur sjukt kåta vi blev av att se andras fittor och kukar och hur andra knullar - de visade bilder och videos, mums!
Så nu sätter vi igång...vi kommer att ha olika uppdrag som ska genomföras och visa mycket bilder och filmer.....Är det någon som har bilder eller videos som ni vill att vi visar - gör vi gärna det....

Idag har vi snuskat oss i soffan i två timmar. Vi kollade på porrfilm - mycket girl on girl anction - det gillar vi båda och onanerade. Vi tog bilder på mig med butplug och vi ska lägga upp bilderna snart. Han satt mest och spanade in sexleksaker vi ska köpa och runkade. Vi köpa en lösfitta som han ska knulla - är grymtsugen på att se honom slicka och knulla en lösfitta - kanske någon dag en riktig fitta (hihi)
Enjoy!!! / Hon

Ps, är inte så duktig än på det här med uplägget men men :)

1 kommentar:

Sex,Love and Toys! sa...

åhh vilka härliga bilder!! Man får väl säga välkommen till bloggandet ;)
kram snuskfia