tisdag 12 maj 2009

Överaskad

Snacka om att man kan bli överaskad. under dagen så fick jag ett mms av min flickvän med hennes våta fitta i ett par nya trosor som vi fått under dagen (hon inte vi men jag formulerar som vi). vi fick även en hel del nya leksaker en vakumpump som vi ville pröva till mig, en lösfitta, och en dong till henne. . som sagt när jag kom hem vem va våt och naken och ville ha mig i säng?? väl i sängen så vart jag undan knuffad och hon började leka med sin klitta med hennes stimulator. m jag blir så kåt av att se henne leka med sig själv. i hennes nya sexiga trosor. Fan blir kåt av att återberätta det här. när hon låg där och njöt , det var här jag blev överaskad hon sa åt mig att börja knulla lösfittan medans hon såg på underbara eftermiddag. vi fortsatte leken med analsex en ny del i vårt sexliv som vi ääälskar speciellt hon. om hon får min kuk i analen samtidigt som lite stimulans på den våta fittan så komme hon i en skrikande vild orgasm på två sekunder . .. finns det nåt bättre än att knulla en lösfitta och se sin tjej bli kåt av att se på.?!

denna lösfitta är avguten efter tjejen till vänster så hennes fitta ville min tjej se mig knulla och det fick hon göra . Där efter fick hennes fitta lite kuk . fan inget slår riktig fitta. men bra att ha en reserv när tjejen e borta;)

/HAN

Inga kommentarer: